اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امیرغدیر | ازجشن 8 کیلومتری تا کیک 110 متری در اصفهان

جشن‌های مردمی عید غدیر از چند روز گذشته در مناطق مختلف استان اصفهان شروع شده است در طرح اطعام علوی در دهه ولایت و امامت بیش از یک میلیون پرس غذا در میان نیازمندان توزیع شد.

امیرغدیر | ازجشن 8 کیلومتری تا کیک 110 متری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام اسماعیل دست‌افکن دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان اظهار داشت: در جشن ۸ کیلومتری اصفهان که از پل شهرستان تا پل مارنان برپا شده موکب‌ها تا امروز از ساعت ۱۹ تا ۲۱ میزبان مردم هستند.

وی با بیان این که ۱۱۰ ایستگاه صلواتی و موکب در این مسیر به مردم خدمت رسانی می‌کنند، افزود: در این مسیر ۸ کیلومتری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

جشن‌های مردمی عید غدیر که از چند روز گذشته در مناطق مختلف استان شروع شده در طرح اطعام علوی در دهه ولایت و امامت بیش از یک میلیون پرس غذا در میان نیازمندان توزیع شد.

پخت کیک ۱۱۰ متری

مجید اصلانی مسؤول بسیج اصناف و بازاریان استان اصفهان اظهار داشت: کیک۱۱۰ متری به وزن ۱۵۰۰کیلوگرم برای ۱۵۰۰۰نفر پخته می‌شود.

وی افزود: این کیک را ۵۰ نفر از اساتید حرفه‌ای قنادی اصفهان باهمکاری قنادی ماهنوش سپاهان‌شهر، قنادی شیرین پاش، بهارستان، اتحادیه گز و شیرینی اصفهان، شهرداری منطقه یک، اتاق اصناف، سازمان بسیج اصناف و مدیریت چهارباغ عصر امروز در گذر تاریخی چهارباغ آماده می‌کنند.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول